U okviru juniorskog takmičenja u košarci, pod nazivom Adidas Next Generation Tournament „Marko Ivković“ Belgrade, koji se održava od 26. do 28. februara 2016. godine, organizovan je i treći sportski forum „Sport Conference 2016“.  Konferencija, koju su partnerski organizovali KK Crvena Zvezda i Fakultet za sport, održana je 25. februara u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Dobrodošlicu zainteresovanoj javnosti, mahom studentima Fakulteta za sport i Fakulteta organizacionih nauka, poželeli su moderator foruma Dušan Šunjka i direktor marketinga KK Crvena zvezda Filip Sunturlić. Nakon kratkog uvoda, u kome je izložen plan i program konferencije, skupu se obratila Vera Ivanova, predstavnica za medije i marketing Euroleague.  U svojoj prezentaciji otkrila je glavne problema sa kojima se susretala tokom svoje impresivne karijere, dala preporuke kako stići do sponzorstva i na koji način se obratiti potencijalnim sponzorima.

– Ne budite stidljivi prilikom izlaganja prezentacije. Budite hrabri, samouvereni, kreativni i sigurno ćete „prodati“ ideju. Probajte da budete kreativni za malo novca. Oslanjajte se na svoju intuiciju uvek i svuda – poslala je Ivanova ovu motivacionu poruku.

Po završetku izlaganja, povela se diskusija o sponzorstvima koja je iznedrila glavnu mantru ovog dela predavanja: „Prilikom obraćanja sponzorima najvažnije je da vas ne bude sramota da tražite novac.“

Daniel Bukumirović, glavni i odgovorni urednik „VICE“ za Srbiju, sledeći je koji se latio mikrofona. Iako je je „VICE“ do sada napravio 8 sportskih dokumentaraca, pažnju prisutnih najviše je zagolicao „Srpski derbi“, koji će biti emitovan ovog proleća. Njemu se na bini pridružio i Dušan Domović Bulut, najbolje rangiran igrač basketa „3 na 3“ na svetu i jadan od glavnih aktera dokumentarnog filma „Šampioni ulice“ koji je nastao u produkciji „VICE“.

Potom su na scenu stupili Bruno Blumenšajn (Bruno Blumenschein) i Marijan Palić, osnivači sportske agencije za marketing i menadžment „OVERTIME“ iz Hrvatske, koji su svojom harizmom i inovativnim idejama potpuno očarali sve učesnike. U tandemu su izložili kako na najbolji način predstaviti i promovisati određeni klub, sportski događaj ili ličnost, te kako u potpunosti iskoristiti nove tehnološke trendove. Ukoliko mislite da je KK Cedevita klub bez emocija i tradicije, oni će vas ubediti u suprotno!

Direktor marketinga „FantasyNova“ Strahinja Ždraljević, govorio je o platformi koja će vam omogućiti da svakodnevno učestvujete u brojnim dnevnim turnirima u „Fantasy“ sportovima, koji će po prvi put moći da se igraju za novčane nagrade.

Poslednji izlagač na ovoj inspirativnoj konferenciji bio je Milan Đurov, koji je govorio o načinima predstavljanja sportskih sadržaja, klubova, prodaji opreme, sportskih rekvizita i sportskom marketingu kroz digitalne medije.

Po završetku predavanja, usledila je kratka diskusija nakon koje su učesnicima dodeljeni sertifikati, a predavačima zahvalnice. Fakultet za sport će ubuduće, kao i do sada,  omogućavati studentima da stiču znanja upravo na ovakvim skupovima od vrlo afirmisanih i priznatih profesionalaca u svojim oblastima.