Još jedno izuzetno vredno književno delo promovisano je u prostorijama Fakulteta za sport Univerziteta „Union – Nikola Tesla“ na Novom Beogradu. U punom amfiteatru predstavljana je knjiga „Marketing sportskog događaja – Olimpijske igre 4.0 – Revolution“ autora dr Miloša Trkulje.
Prisutne je pozdravio prof. dr Nebojša Čokorilo, dekan Fakulteta za sport, a o knjizi su osim autora govorili prof. dr Milijanka Ratković nastavnik na Fakultetu za sport i marketing stručnjak, zatim Zoran Avramović, generalni sekretar Sportskog društva Crvena zvezda i Aleksandar Miletić, dugogodišnji novinar sportske rubrike dnevnog lista „Politika“.
Ovo izuzetno delo koje je originalno sadržajno i konceptualno formatirano na više od 700 stranica, 100 tabela i grafikona, i 30 studija slučajeva, prvi put u ovom delu Evrope na jednom mestu daje naučno-stručno objašnjenje digitalne realnosti i perspektiva marketinga svetskog sporta i najvećeg sportskog događaja na planeti, Olimpijskih igara.
„Bilo mi je veoma teško da napravim ovu knjigu jer je ona stvorena na ruinama knjige koju nisam završio, a za koju sam shvatio da će biti istorija već kada izađe. Uspeo sam da nađem snagu i objedinim ekonomiju, sport i digitalni svet, oblasti u kojima imam iskustva. Zahvaljujem se svima, koji su mi pomogli da ova knjiga ugleda svetslost dana“, istakao je autor dr Miloš Trkulja.
O aspektu nastavnih potreba na fakultetima za studente koji imaju sportsko-menadžersko usmerenje pričala je prof.dr Milijanka Ratković.
„Ova knjiga će sigurno dati veliki doprinos na akademskom nivou. Imala sam prilika da pročitam i prvo izdanje knjige. Ovo sada je dopunjeno izdanje u kome praktično imamo tri knjige u jednoj knjizi. Prva je vezana za sagledavanje digitalnih tehnologija, druga za marketing olimpijskih igara i treća koja sadrži spisak od 611 refernci. Rađena je sa puno ljubavi i mislim da treba da nađe svoje mesto u svakoj fakultetskoj biblioteci“ istakla je prof.dr Milijanka Ratković.
Zoran Avramović ima veliko marketinško iskustvo u praksi i to na funkciji direktora marketinga Crvene zvezde. Osmislio je čuvenu akciju „I ja sam zvezdaš“ kojom je preko 124 hiljada dece učlanjeno u beogradski klub.
„Kada sam pozvan da govorim na promociji ove knjige temeljno sam se spremio. Za mene je to bio lep izazov i moram da priznam da sam se nekih stvari prisetio, a neke iskreno nisam ni znao. Ovo je izuzetno štivo i mislim da ovde ne treba da se stane, nego knjiga treba da dobije i svoje izdanje na engleskom jeziku. Iskeno čestitam Milošu na sjajnom delu, koje će sigurno u budućnosti biti temelj za buduće knjige iz ove oblasti“ istakao je Avramović.
O knjizi i njenom značaju za svet sporta svoj stav je izneo Aleksandar Miletić, kolumnista dnevnog lista „Politika“, koji je u bogatoj karijeri tri puta izvešstavao sa Olimpijskih igara.
„Reč je o kapitalnom delu za olimpijski sport. Mislim da nikada ništa nije slično urađeno u oblasti marketinga najveće smotre svetskog sporta. Inventivna je i informativna i sadrži veliki broj značajnih stvari na jednom mestu. Razumljiva i onima koji nisu direkno vezani za ovu oblast, što je veoma važno“, rekao je Miletić.
Knjiga „Marketing sportskog događaja – Olimpijske igre 4.0 – Revolution“ neće biti u slobodnoj prodaji, već će po želji autora biti distribuirana fakultetima u čitavom regionu.